שלטים שונים למיתוג העסק שלנו

כיום עומדות לרשותנו אינספור אפשרויות דרכן נוכל לפרסם, למתג ולקדם את העסק שלנו. לפני שאנחנו חושבים בגדול ומנסים למצוא את הדרך היעילה ביותר לקדם את העסק שלנו, ברור לנו שישנו אביזר חובה שפשוט חייב להיות שם: שלט. ישנם שלטים רבים בעלי שימושים שונים כאשר המשותף לכולם בלי יוצא מן הכלל הוא היעילות הרבה והתוצאות הנפלאות שהם מספקים לנו כעסק.

שילוט הכוונה

שלטי הלד – פשוט כי לא ניתן להתעלם מהם

נדמה כי אמצעי הקד"מ המוביל כעת הינו שלטי לד. מחקרים הראו כי העין שלנו נמשכת יותר לצבע וכאשר מדובר על שלטים שכאלו הרי שהצבע הינו השלט בהם. שלטי הלד מאפשרים לנו לפרסם את השירות שלנו בדרך ויזואלית יוצאת מן הכלל אשר מתבלטת באופן ניכר בהשוואה לפלטפורמות האחרות המאפשרות לנו את אותו הפרסום. שלטי חוצות גודלים או שלטים קטנים מחוץ לחנות שלנו – כאשר מדובר בשלטי הלד אפקט הוואו נוכח בשלטים הקטנים והגדולים כאחד ואנחנו יוצאים מכך נסקרים.

 

שלטי הכוונה – אנחנו לפני כולם

המון עסקים ממוקמים בבנייני משרדים או במתחם עסקים ברחובות הראשיים. בהמון מקרים יתכן כי העסק שלנו יהיה שכן לעסק אשר מעניק את אותו השירות או המוצר שאנו מציעים וכך נוצרת תחרות. ברוב המקרים תחרות הינה טובה והופכת אותנו ליותר טובים, אך על מנת שבתחרות הזו היתרון יהיה שלנו, עלינו להיות יותר מזמינים. במרכזים המסחריים הלקוחות אשר עוברים ושבים חשופים להמון מידע ולהמון בתי עסק, ולעתים כל מה שגורם להם לבחור בעסק אחד לעומת האחר היא תחושת ההזמנה וה"וולקאם" שהעסק שלנו מייצר.

 

בעת שנציב שלטי הכוונה שונים אשר מבשרים על קיומו של העסק שלנו, אנחנו למעשה מבשרים שאנחנו כאן בשביל הלקוחות שלנו וכך נוצר אפקט מזמין ומחבק שאותו הלקוחות רוצים להרגיש. שלטים מסוג זה הוכיחו עצמם לא אחת ובשדרה של עסקים שרוצים כולם לזכות בלב הלקוחות, עם הימצאות שלטים המכווינים את הלקוחות אנחנו ביתרון.

 

כוחם של השלטים המוארים

כאשר מדובר בעסק שלנו הרי שנבקש בשבילו את הטוב ביותר ונדמה כי הטוב ביותר עבור עסק הוא לזכות בקהל לקוחות רב ונאמן. על מנת ליצור מעגל של לקוחות קבועים, תחילה עלינו להפיץ את בשורת העסק שלנו ואת זה נעשה כמובן על ידי אמצעי קד"מ שונים כשבראשם שלטים לעסק שלנו. לכל בית עסק, בלי יוצא מן הכלל ישנו שלט אשר מבשר על קיומו של בית העסק ועל השלט הזה אנחנו מפרסמים את הלוגו שלנו, מספר טלפון להתקשרות וסלוגן קצר אשר מרמז על השירות שאנו נותנים.

 

חשוב מאד בשלטים שכאלו לדאוג שיהיו מוארים. המשמעות של שלט מואר אולי אינה בעלת חשיבות בשעות היום, אך עם רדת החשכה מדובר על חשיבות רבה וזו ההזדמנות שלכם לבלוט ביחס לאחרים. השלטים המוארים מייצרים תחושה של זמינות ושל עסק פתוח והרי שזה מה שתרצו לייצר עבור קהל הלקוחות שלכם.

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: