שימוש בדגלים לצורך פרסום

בין שלל אמצעי הפרסום הויזואלים שקיימים כיום, יש כמה פריטים שאנחנו מכירים מאז ומתמיד אבל לוקחים אותם לפעמים כמובן מאליו. דגלים יכולים להיות אמצעי פרסום מעולה בכנסים, אירועי השקה ואפילו בסביבת החנות. אילו דגלים משמשים היום לפרסום ואיך משתמשים בהם נכון? על כך ננסה לשפוך אור במאמר זה.

דגלים – לא בדיוק מה שחשבתם

לפני שנפרט את סוגי הדגלים השונים שקיימים כיום בעולם הפרסום, נדבר על היתרונות של הדגלים. דגלים סיניים הם דגלי התצוגה האולטימטיביים, שמגיעים במספר דגמים וסוגים שונים. הם מספקים אמצעי פרסום נוח שאפשר להציב במקומות שונים, בין אם מדובר בחנות או באירוע מסוים.

על הדגלים אפשר להדפיס את המיתוג של החברה, מסר פרסומי או כל דבר אחר שתרצו בעלות נמוכה יחסית. זהו אמצעי פרסום קל ופשוט, שלא דורש יותר מדי התעסקות ואפשר לשנע אותו בקלות ממקום למקום.

דגל סיני חוף

אלו הם הסוגים הבולטים של דגלים סיניים לפרסום:

דגל חוף

דגל מלבני שניצב על מתקן אותו ניתן לשנע ממקום למקום. על דגל סיני חוף אפשר להדפיס הדפסה דו צדדית שמבטאת את ערכי המותג – מלוגו דרך מוטו פרסומי ועד לשם אירוע או פרטי מידע. הדגלים מגיעים בגדלים שונים וניתנים להתאמה מיוחדת בהתאם לצורך.

דגל טיפה

דגל שעומד על מעמד מתכת וייחודו הוא בצורת הטיפה המיוחדת שלו. גם על דגלים סיניים אלו אפשר להדפיס כל מה שרוצים ואפשר להזיז אותם ולשנע אותם ממקום למקום. הם מגיעים בגדלים שונים.

דגל מפרש

דגלים סיניים קלאסיים שמגיעים על מעמד אנכי שמתעקל בצד העליון שלו, כך שנוצר דגל בצורת מפרש. הדגל העשוי בד יכול לייצג כל מסר פרסומי שתרצו, משם החברה דרך המוטו ועד להזמנה לאירוע או מידע אחר. גם דגלים אלו מגיעים בגדלים שונים ואפשר לכוון את הגובה שלהם לפי הצורך.

דגל ענק

דגלים סיניים ענקיים מתאימים לכנסים גדולים ואירועים בהם אתם רוצים להתבלט. הם גדולים מאד ונראים למרחוק. אפשר להדפיס עליהם כל מסר שתרצו ולכוון את הגובה ואת קנה המידה.

דגלי פרסום קטנים

דגלים שניתן לתלות על הקיר או להציב בצורה מאוזנת על כל משטח אחר. אלו דגלים קטנים שיכולים למסור אינפורציה או להציג חלק מהמיתוג של החברה. גם במקרה זה ניתן להזמין דגלים בהתאמה אישית בהתאם להגבלות היצרן.

דגל קליפס

דגלים סיניים המיועדים לשימוש בתוך חלל משרדים או תצוגה. הדגלים הקטנים ברוחב של 40 מטרים מאפשרים פרסום קצר וקולע של המיתוג, הסמל או המוטו הפרסומי של החברה.

השימוש בדגלים מכל הסוגים שפירטנו כאן מתאים לחברה בכל גודל. הוא מאפשר פרסום נוח ונגיש באמצעות דגלים מודפסים, שמעבירים כל מסר בצורה ברורה. בנוסף, הם יוצרים אלמנט מעניין וצבעוני בתוך המרחב של כל כנס או אירוע השקה.

לחץ כאן לצפייה בדגלים הסיניים שלנו

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: