פתרונות תצוגה למסעדות

עיצוב המסעדה משפיע לא מעט על חווית הלקוח, לפעמים הרבה יותר מהאוכל שמוגש בה. המידע שלקוח מקבל מהרגע שהוא ייכנס למסעדה ישפיע על כל החוויה שלו. מבחינת המנות דרך שביעות הרצון מהמלצרים ועד האווירה כולה. תצוגה ועיצוב מתחברים לגמרי לחוויה הזו.

כפי שמקדישים זמן ומחשבה בעיצוב השולחן, בחירת הצבעים לקירות, בחירת התאורה ועיצוב הבר, כך צריך להשקיע בפתרונות תצוגה שיאפשרו ללקוחות לראות מה יש לכם להציע.

לוח גיר ייחודי למסעדות ובתי קפה

אז אילו מתקני תצוגה למסעדות אנחנו יכולים להציע? אילו כמה המלצות עבורכם.

מעמדי פרספקס:

פרספקס הוא חומר גלם חשוב שמאפשר לנו ליצור מעמדי תצוגה או סטנדים מעוצבים למסעדות ולבתי קפה מכל הסוגים והמינים. אפשר לאבזר את שולחן המסעדה עם מעמדי פרספקס שולחניים, שבאמצעותם אנחנו מעדכנים את הלקוחות על מנות מיוחדות, מבצעים ותפריטים חדשים.

לצד מעמדי פרספקס שולחניים אפשר למצוא מתקני תצוגה למסעדות שמתאימים לבקבוקים, לתפריטים, לכרטיסי ביקור, לממתקים ולעוד מגוון גדול של פריטים. כל המוצרים האלו ניתנים להזמנה דרכנו ולהתאמה אישית לכל מסעדה ולכל בית עסק.

לוחות גיר:

לצד מתקני תצוגה העשויים פקספקס אפשר להציב במסעדה לוחות גיר. לוח גיר הוא השידוך הקלאסי לעיצוב כל מסעדה כי הוא משמש כמקום לכתוב בו על מנות הספיישל, לשנות מדי יום את ההודעות ללקוחות, לברך לכבוד חג, להציג מבצע חדש ועוד. כל עדכון רלוונטי אפשר לכתוב על לוח הגיר בקלות.

המראה המיושן של לוחות גיר מוסיף לעיצוב ונותן עוד נופך מעניין בחלל המסעדה. התחושה של רוב האנשים מול לוח וגיר היא זיכרון ישן ומתוק של ילדות, בדיוק כמו שמנה אהובה ממסעדה טובה מזכירה לנו דברים טובים וישנים.

סטנדים לתצוגה:

סטנדים שונים יכולים לשדרג את התצוגה במסעדה ולהציג לקהל הרחב מוצרים שאתם מוכרים, בקבוקי שתייה, חומרים פרסומיים או כל דבר אחר שתרצו. סטנדים מעוצבים עשויים מפרספקס שקוף מספקים מקום נוח להציב עציצים, פריטי נוי, כלים וכל דבר אחר שתרצו להציב כחלק מעיצוב המסעדה.

שילוט פנים:

אי אפשר לעצב מסעדה מבלי לדאוג לשילוט. בין אם מדובר בשילוט שמצביע על אזור השירותים או השלטים שמסמנים היכן מותר לעשן במסעדה והיכן אסור, השילוט יכול להיות חלק בלתי נפרד מהעיצוב. היום אפשר למצוא שילוט פנים למסעדות במגוון עיצובים ולהכניס אל השילוט את המיתוג של המסעדה.

אנחנו עובדים עם מיטב המסעדות בישראל ומספקים להן את הציוד המתאים לתצוגה בתוך המסעדה. אנחנו עובדים מול הלקוחות שלנו מתוך התאמה אישית ומתוך ההבנה שלכל מסעדה יש צרכים אחרים.

אנחנו מזמינים גם אתכם להנות מעיצוב חדש למסעדה שלכם ומפתרונות תצוגה יעילים יותר. ממתקני תצוגה בכל הגדלים ועד לשילוט ממותג, אנחנו כאן לייעץ, לכוון ולהתאים עבורכם את מתקני התצוגה הכי טובים.

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: