פתרונות שילוט לעסקים

כל עסק צריך שלט וכל שלט צריך לספר את סיפור העסק, גם אם מדובר בשתי מילים או שלט הנחייה. פתרונות שילוט לעסקים מהווים כיום חלק בלתי נפרד מהמיתוג של העסק. אילו סוגי שילוט למשרד אפשר לשלב יחד כדי ליצור מקום נגיש ללקוחות ולשותפיכם לדרך? סקרנו את פתרונות השילוט הבולטים כיום.

שילוט פנים:

בכל משרד חשוב לדאוג לשילוט פנים איכותי שיפנה את האנשים למקום הנכון. רוב המשרדים כיום ממוקמים בתוך מבני קומות, לעיתים עשרות קומות, ובתוך המבנה הגדול הזה חשוב להבליט את מיקום העסק שלכם. באמצעות שילוט למשרד שמדגיש איפה אתם נמצאים אפשר לעשות זאת.

שילוט דיגיטלי המודפס בדפוס דיגיטלי הוא אחת האפשרויות הברורות, כשהוא נותן מענה למגוון סגנונות, מיתוגים וצבעים.

לצד שילוט לעסקים המודפס כשלט במדפסת, אפשר להשתמש בחומרים כמו פרספקס כדי ליצור שילוט אלגנטי ויוקרתי, שמנחה את המבקרים במשרד למצוא אתכם בקלות.

שילוט פנים לחנויות ומתקני תצוגה

שילוט תלת מימד

אותיות וסמלים המודפסים בתלת מימד מספקים עניין והופכים שילוט לעסקים למשהו רב מימדים. הדפסת אותיות ושלטים תלת מימד נעשית על ידי חברות מתמחות במגוון גדלים ועיצובים. לצד אותיות שיכולות להיות מוצמדות לקירות המשרד מבפנים או מבחוץ אפשר להדפיס לוגו, מוטו פרסומי או כל דבר אחר.

שילוט תלת מימד מתאים לפנים המשרד, אך נראה מרחוק כאשר יוצרים אותו בקנה מידה גדול ותולים אותו על בניינים, כפי שניתן לראות באזורי הייטק ועל מבנים טכנולוגיים בהן עובדות מספר חברות.

שילוט דיגיטלי:

כאמור השילוט הנפוץ ביותר כיום. שילוט לעסקים המתאים לתוך המשרד ומחוצה לו. האפשרויות רבות ומותאמות אישית לכל לקוח, משילוט ענק שיכול להיתלות על קיר הבניין כולו ועד לשילוט קטן וממוקד בתוך המשרד.

שילוט אלקטרוני:

שילוט אלקטרוני הפך בשנים האחרונות לפופולרי מאד, אך לא תמיד בתוך המשרד עצמו. בעלי משרדים יכולים להשתמש בשילוט אלקטרוני כדי להציג בפני הלקוחות שמגיעים למשרד חומר פרסומי על העסק, קמפיינים פרסומיים, הודעות מנהליות ועוד מגוון רחב של אפשרויות מידע, בהתאם לסוג המוצר ולקמפיין שמלווה אותו.

כשמדובר על שילוט לעסקים ועל האפשרויות האלקטרוניות, אנחנו מתמקדים בדרך כלל בשיווק מחוץ למשרד – למשל בצמתים, על גבי בניינים ובאצטדיונים. בכל מקום שבו בעצם אפשר לעצור את הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו לצפות בכם ולהכיר אתכם.שלט פרספקס 14.8/10.5 סמ

שלטי פרספקס:

אחד המוצרים המתאימים ביותר לשילוט לעסק הוא שלט פרספקס. שלטי פרספקס מאפשרים חריטה או הדפסה של שילוט אלגנטי מאד, יוקרתי ומעוצב שמתאים גם לפנים המשרד וגם מחוצה לו. היתרון הגדול של פרספקס הוא העמידות שלו, הוא לא מתקפל, מתקלקל או דוהה עם הזמן אלא שומר על איכות. זהו פתרון מצוין לכל מי שמחפש שילוט לעסקים שמתאים לתוך המשרד ומכוון את הלקוחות לאן ללכת. כדי לבחור את השילוט שמתאים לעסק שלכם, חשוב לבחון את אפשרויות השיווק, את המיתוג ואת המוצר שאתם משווקים.

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: