עיצוב חלונות ראווה

חלון הראווה בכל חנות הוא המקום ליצור את הקשר הראשוני עם הלקוח. זה המקום הראשון שהלקוח רואה כשהוא מתקרב לחנות, זו הפינה שבה מוצגים לו המוצרים הבולטים בחנות, אלו שמכתיבים את הטון של השבוע או התקופה הקרובה. חלון הראווה הוא המקום להיות ייחודיים, להציג את ערכי המותג וליצור סקרנות.

אז איך מעצבים חלונות ראווה שיגרמו ללקוחות שלכם לעצור ולהתאהב?

יוצרים סיפור דרך הפריטים

בכל פעם שאתם עומדים מול חלון ראווה ריק וחושבים מה להניח בו, חישבו על סיפור שלם ולא על תצוגה רנדומלית של פריטים. מתקני תצוגה לחנויות שהם מודולריים ומשתנים מאפשרים לכם לשנות ולגוון בכל פעם מחדש וליצור קומבינציה אחרת.

הסיפור צריך להעביר חוויה מסוימת, להראות סטייל או להפגין חשיבה. אם תציגו בחלון הראווה מוצרים שאין להם שפה משותפת כלשהי, המסר לא יעבור והערכים של המותג לא יהיו ברורים.

תצוגה ייחודית לחנויות ומשרדים

 

משתמשים באמצעים מודולריים

כאמור, מתקני תצוגה לחנויות כיום מאפשרים לשנות וליצור עניין בכל פעם מחדש. דרך העיניים של הלקוח מדובר במקום חדשני, שבכל פעם מצליח לרתק ולעניין. דרך העיניים שלנו, מדובר בשימוש באביזרים נגישים שקיימים בחנות, כמו מתקני התצוגה, אך בכל פעם אנחנו משנים אותם כדי ליצור משהו חדש.

מציבים בקדמת הבמה את המוצרים שאתם רוצים לקדם

לפעמים, מרוב רצון להיות יצירתיים אנחנו מאבדים את הכיוון ומציגים בחלון הראווה מוצרים שנראים לנו מתאימים לסיפור אבל הם לא אלו שאנחנו רוצים לקדם. חשוב לזכור שתפקידו של חלון הראווה הוא לפתוח צוהר למה שיש לחנות להציע ולכן זה המקום המדויק להציג בו מוצר חדש ומיוחד, שבו אתם מתגאים.

הציבו בחלון הראווה את המוצרים שאתם רוצים לקדם. השתמשו במתקני תצוגה לחנויות מותאמים אישית כדי להציג את המוצרים בצורה האסתטית והנעימה ביותר לעין ותנו להם את הבמה.

אל תעמיסו

חלון הראווה לא אמור להציג את כל מה שיש לכם בתוך החנות אלא לתת רמיזות קטנות ולהדגיש מוצרים מסוימים. כמו שלא נעמיס מאות פריטים על מתקני תצוגה לחנויות המיועדים לפנים החנות, כך לא נעמיס על חלון הראווה.

המטרה היא לבחור כמה פריטים שאתם רוצים לשים עליהם זרקור ולהחליף אותם בכל תקופה, כך תוכלו להציג את הדברים החדשים בחנות ולעדכן רק בפריטים הרלוונטיים. את שאר הפריטים ימצא הקונה שלכם בתוך החנות לאחר שתגרמו לו להיכנס פנימה.

הכניסו צבע ועניין לחלון הראווה

לצד הצגה נכונה של הפריטים, חשוב להכניס צבע ועניין. חלון הראווה צריך למשוך מרחוק את העוברים והשבים, לפעמים במקום שבו יש כמה חנויות שונות שעוסקות באותו תחום. צבעים עונתיים, פריטים מיוחדים שמספרים סיפור או שילוט מיוחד ומושך את העין יכולים להכניס עניין לחלון הראווה ולהפוך אותו למקום שהוא אבן שואבת למתעניינים וללקוחות חוזרים.

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: