מתקני תצוגה לחנויות – כל הסוגים

בכל חנות היום ישנה תשומת לב רבה לתצוגה נכונה. מתקני תצוגה לחנויות מספקים מענה להצגה של מוצרים שונים, מביגוד דרך קוסמטיקה ועד ספרים וצעצועים, מכשירי חשמל, נעליים ומוצרי מזון. אילו סוגים של מתקני תצוגה ישנם כיום? סקרנו את המגוון הגדול.

מתקני תצוגה לספרים וקטלוגים

חנויות ספרים עמוסות אולי גורמות לחלק מאיתנו לרצות להישאר שעות בין הדפים ולחפש לנו אוצרות, אבל עבור רובנו העושר הספרותי דורש סדר וארגון וכדי למצוא את שאנחנו מחפשים אנחנו צריכים תצוגה מסודרת. מתקני תצוגה לחנויות ספרים מגיעים בוריאציות שונות, ביניהן מתקני פרספקס עומדים שעליהם ניתן להציג מספר ספרים או קטלוגים בולטים.

מתקנים לנעליים

הצגת נעליים בחנות צריכה להיעשות כך שכל אחד יוכל להגיע לדגמים, לבחון אותם מקרוב ולבחור לעצמו את הנעל שהוא אוהב. מתקני תצוגה לנעליים בנויים כך שאפשר להציג נעל אחת מכל דגם ולסדר בחנות פינות שונות עם קולקציות רבות. ישנם מתקני תצוגה לחנויות שעומדים בפינות שונות וניתן להזיז אותם לפי הצורך. בנוסף, יש מתקנים שניתנים לתלייה על הקיר.

מתקני תצוגה לפרוספקטים ועמודי מידע

בחנויות רבות מציגים קטלוגים, פרוספקטים פרסומיים ושאר מוצרי דפוס שמלווים את המוצר או השירות הניתנים במקום. מתקני תצוגה לחנויות המציגים פרוספקטים וחומר פרסומי יכולים לעמוד על הדלפק ליד הקופה ואפשר להזיז אותם ממקום למקום לפי הצורך. הם מותאמים לגדלים שונים של חומרי פרסום ואפשר לבחור בגדלים מסוימים.

מתקני תצוגה

מתקני תצוגה לבגדים

במרבית חנויות הבגדים יש חלוקה בין תצוגה מקופלת על מדפים ובין מתקני תצוגה לחנויות שעליהם מציגים פריטים נבחרים, קולקציות חדשות וכדומה. מתקני התצוגה בנויים כך שהבגד נתלה עליהם בצורה נראית לעין ומחמיאה, כך שהוא נראה מרחוק ויכול למשוך אל תוך החנות את הלקוחות הרצויים. בנוסף, ישנם מתקני תלייה שמאפשרים לתלות כמה בגדים לאורך המתקן.

סטנדים לממתקים

בחנויות הממתקים ישנן קופסאות שקופות העשויות פרספקס ובתוכן מגוון רחב של ממתקים שונים, שבדרך כלל נמכרים כך במשקל. סטנדים לממתקים לא רק שומרים על הסדר בחנות ומאפשרים ללקוח או למוכר להגיע אל כל הממתקים בקלות אלא גם יוצרים מראה אסתטי.

סוכריות והמסטיקים הצבעוניים המונחים בתוך סטנדים לממתקים העשויים מפרספקס מושכים את הקהל פנימה ומפתים להיכנס לחנות. בחלק מהמקרים מציגים את הממתקים בחוץ, בעיקר אם מדובר בחנות או דוכן בקניון, כך המראה נראה מרחוק, מוכר ומפתה כשמתחשק משהו מתוק.

מתקני תצוגה למוצרי חשמל

מתקני תצוגה למוצרי חשמל נפרשים בדרך כלל על קירות החנות ומציגים פריטים קטנים יותר, כמו טוסטרים, קומקומים וכדומה. עם זאת, ישנם מתקני תצוגה לחנויות שעשויים זכוכית או פרספקס ומאפשרים נעילה את המוצרים בתוך המתקן, כך שיהיה אפשר להציג בהם פריטי חשמל קטנים ויקרים. כך מוצרים טלפונים ניידים, חלקי מחשב, מצלמות ועוד מכשירים בתצוגה אסתטית.

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: