מתקני תצוגה בשימוש אפל סטור

איך לומדים איך לבנות דוכני מכירה מוצלחים וחנויות שעושות כיף? מסתכלים על החברות הגדולות בשוק ולומדים מהן. אפל סטור היא אחת החברות המצליחות ביותר כיום בעולם הטכנולוגיה, כשהיא מציעה מגוון רחב של מכשירים ניידים, מחשבים, גאדג'טים ואביזרים נלווים. החנויות המסודרות והמאורגנות הן בית ספר לכל מי שמתלבט אילו אמצעי תצוגה לבחור לבית העסק שלו.

אז מה למדנו מביקור באפל סטור?

משקיעים במתקני תצוגה מותאמים למוצר:

לצד דלפקים מעוצבים ומזמינים ולוחות שמספקים לנו על חידושים והמצאות, נמצא בכל סניף של אפל סטור מתקני תצוגה רצפתיים שמכילים את כל המוצרים האיכותיים של החברה. מתקנים שקופים אלו עושים כבוד למוצר ונותנים דגש על היתרונות שלו.

בין אם מדובר במתקני תצוגה לכבלים ואביזרים או מתקני תצוגה לאייפד האחרון שהוציאה החברה, הלקוח שנכנס לחנות רואה את הכל. מתקני התצוגה האיכותיים מותאמים בדיוק למידות המכשירים והמוצרים של אפל ועושים איתם חסד.

כל מתקן מוצב במקום שמאפשר ללקוח לראות את המוצר בצורה הכי טובה ולהתרשם ממנו. בנוסף, המתקנים האיכותיים מספקים הגנה על המוצרים. מתקן תצוגה לחנויות אמור לאפשר ללקוח לעשות בדיוק את זה – מצד אחד לראות את המוצר מכל הצדדים ולהתרשם ממנו, מצד שני לעבור לצדו מבלי להפיל או לחבל בו בטעות.

מתקני תצוגה רצפתיים לאייפד בשימוש אפל סטור

שילוט ממותג בכל פינה בחנות:

כשמסתכלים על חנויות אפל סטור, שבארץ נקראות idigital אפשר לראות שיש שימוש מדויק מאד בשטחים הריקים בחנות כדי לפרסם את המוצרים השונים של החברה. לוחות ועליהם גרפיקה ממותגת, סטנדים פרסומיים ואפילו דלפקים ממותגים משמשים את החברה כדי לשווק בארץ ובעולם את המוצרים החדשים.

הגרפיקה אחידה ומדויקת, מתכתבת עם ערכי המותג ומבוצעת בצורה מקצועית ואיכותית. השימוש בהדפסה דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר, שמתלבשת על סטנדים או לוחות, מאפשרת בכל פעם מחדש לעדכן את החנות ולצרף עוד מידע על מכשירים חדשים.

אפשר ללמוד לא מעט מחנויות מצליחות בכל רחבי העולם על הדרך הנכונה לשווק את עצמנו. לא רק מיתוג מדויק, מסרים חדים וכתיבה שפונה אל הלב עוזרים לנו להגיע לקהל היעד שלנו.

באמצעות מתקני תצוגה מותאמים באופן מיוחד, מסרים שמופיעים בפינות של החנויות ותצוגה מדויקת של המוצרים שלהם – הצליחה אפל סטור לשבות את ליבם של מיליוני לקוחות בכל רחבי העולם. המיתוג המדויק, העיצוב הנוח והנקי, מתקני התצוגה המתאימים לכל מכשיר וגאדג'ט והשילוט שהושקעה בו מחשבה רבה – כל אלו מעלים את המכירות של מוצרי החברה מדי יום.

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: