ביקור בשבוע האופנה בניו יורק

כל חובבת אופנה שתשאלו תגיד לכם שאחד החלומות הכי גדולים שלה הוא לנסוע לשבוע האופנה של ניו יורק. בשבוע האופנה שמתקיים פעמיים בשנה, אפשר לראות תצוגות אופנה של המעצבים הגדולים בארצות הברית, אלו שלא מציגים את הסחורה שלהם על מתקני תצוגה למבצעים מיוחדים אלא מנהלים אימפריות אופנתיות עם ביגוד שעולה לא מעט ואיכות שעולה על כולן, יצירתיות וקסם אמיתי.

על שורות של כסאות לאורך המסלול ישובים בשבוע האופנה של ניו יורק גדולי תעשיית אופנה, מעורכות המגזינים האגדיות ועד לצלמים, דוגמניות, עיתונאים, מעצבים ותיקים ועוד ועוד. זוהי חוויה צבעונית של אופנה וסטייל וכל אחד שאוהב אופנה ירגיש שזו חוויה של פעם בחיים. כמובן שקשה מאד להגיע ולהיכנס לכל תצוגות האופנה של שבוע האופנה בניו יורק.

חולמים על טיול אופנתי בניו יורק? זה הזמן

שבוע האופנה של ניו יורק מתקיים פעמיים בשנה באיזור לינקולן סנטר. האיזור מתכסה בהמונים שמגיעים לא רק כדי לצפות בתצוגות האופנה, להן מלאי הכרטיסים בדרך כלל מוגבל, אלא גם להתחכך באושיות האופנה הרבות שמסתובבות באיזור באותה תקופה. שבועות האופנה מתקיים לקראת החורף ולקראת הקיץ ומציגים את הקולקציות של המעצבים.

שבוע האופנה בניו-יורק

מסביב לאיזור תמצאו לא מעט אטרקציות שמנצלות את האווירה האופנתית. חנויות ובתי כלבו רבים מתאימים את עצמם לאווירת שבוע האופנה ומציגים בחלונות הראווה שלהם פריטים מקולקציות חדשות. בתוך החנויות על מתקני תצוגה בוהקים תמצאו את הפריטים החמים של העונות הקודמות במחירים מיוחדים לכבוד שבוע האופנה.

ברחוב, בעיקר בבתי הקפה ההיפסטרים ובאיזורים אופנתיים כאלו ואחרים תמצאו בלוגרים, עיתונאים צעירים וחובבי אופנה מכל העולם שבאו לספוג את אווירת החג המיוחדת הזו ומצעד הלימוזינות לפני כל תצוגת אופנה יסחרר גם אתכם ויגרום לכם לרוץ ולנסות לתפוס תמונה של מישהו או מישהי מפורסמים ואופנתיים.

אטרקציות תיירותיות אופנתיות – במיוחד לשבוע האופנה

שבוע האופנה של ניו יורק הוא חוויה לא רק אופנתית אלא גם תיירותית. בתקופה הזו ניו יורק ללא ספק יפה ומגניבה הרבה יותר. כל אטרקציה שתבחרו לראות בעיר תיראה לכם קצת יותר צבעונית ומיוחדת. בערב תרגישו את אווירת המסיבות והאירועים המיוחדים שמלווים את שבוע האופנה ובמסעדות הכי נחשבות יציעו לכם מדי פעם תפריט מיוחד ואופנתי כדי לסחוט עוד קצת משבוע האופנה התיירותי הזה.

אבל הדבר הכי הכי חשוב בשבוע האופנה של ניו יורק הוא האופנה. אם בכל זאת הצלחתם להיכנס לאחת התצוגות הנחשבות, תהיו חלק מדבר מיוחד – חשיפה של קולקציה חדשה וטרייה של מעצב נחשב. עבור המעצב מדובר באירוע הכי גדול של השנה, זה שיקבע איך יהיו המכירות של השנה והאם הוא יזכה לפרסום רב. עבורכם מדובר בחוויה אמיתית של אופנה בה אתם נמצאים הכי קרוב לצלחת.

ואם אתם כבר בניו יורק, אל תשכחו לבקר גם באתרים המפורסמים שלא קשורים לשבוע האופנה, ממוזיאון המטרופוליטן ועד לטיימס סקוור וסנטרל פארק, כי ניו יורק הרי אופנתית וצבעונית גם הרבה אחרי ששבוע האופנה מסתיים.

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: