אפשרויות תצוגה מגוונות לחנויות

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך עיצוב החנות הוא לחשוב על אפשרויות התצוגה. הדרך שבה נציג את המוצרים שלנו תשפיע באופן ישיר על הצלחתנו למכור אותם. כיום יש בשוק אינספור אפשרויות תצוגה שמספקות מענה לחנויות מסוגים שונים. אילו מעמדים לתצוגה מוצעים כיום? למה הם מתאימים? נסקור בכתבה זו את כל האפשרויות.

מעמדי תצוגה לחנויות בגדים

חנויות בגדים צריכות להיות מדויקות בדרך שבה הן מציגות את הסחורה שמגיעה לחנות. השפע הוא גדול וצריך לברור ממנו את הפריטים שזוכים למקום של כבוד ושאותם אנחנו רוצים לקדם. אלו פריטים שצריכים לעורר השראה ולשקף ללקוחה או ללקוח את המראה המושלם שלו יזכו אם יקנו את החולצה, המכנס או החצאית.

מתקני תצוגה לחנויות בגדים מתחלפים לרוב לשני סוגים. מעמדים לתלייה פרונטלית או מעמדים לתליה ברצף. תליה פרונטלית מאפשרת להציג את הבגד מול הלקוח מבלי שיצטרך לסקור שורה שלמה של חולצות או שמלות. הוא רואה את הפריט מול העיניים באמצעות תליה פרונטלית.

תליה ברצף היא אותה תלייה שאנחנו מכירים מכל ארון בגדים או חנות, שבה אנחנו תולים על קולבים את הפריטים לאורך שורה או קיר. כדי לראות את הפריט הלקוח בוחן את השורה כולה, עד שהוא מגיע לפריט האהוב עליו, שולף אותו מתוך השורה ובוחן אותו.

ברוב החנויות יש שילוב בין פריטים שמוצגים על מעמדי תצוגה פרונטליים, תצוגה ברצף וגם בגדים מקופלים על מדפים או מוצגים על בובות ראווה.

מעמדים לחנויות הנעלה

חנויות נעליים נעזרות במעמדים, בדרך כלל מפרספקס או פלסטיק, שעליהם מוצגים דגמי הנעליים. על כל מדף או חלק מהמעמד מוצג דגם אחר, כך שמי שנכנס לחנות פוגש בנעליים הכי מקרוב, לא בתוך קופסאות או על המדפים.

מעמדי פרספקס לחנויות

פרספקס הוא חומר גלם פופולרי מאד בכל הקשור לתצוגה בחנות. הוא שקוף ולכן נותן מקום לצבע ולנראות של המוצג והוא משתלב בכל מיתוג קיים. מעמדי פרספקס מגיעים בשלל צורות ודגמים וניתן להזמין אותם עם התאמה אישית לצרכי החנות והמוצרים בה. היתרון לצד העובדה שמדובר במוצר בעיצוב נייטרלי שמתאים לכל מקום, הוא שפרספקס הוא חומר עמיד וחזק מאד.

מעמדי תצוגה לחומרי פרסום

לצד מעמדי התצוגה למוצרים השונים, אפשר להשתמש במעמדים המיועדים להצגת חומרים פרסומיים. ישנם מעמדי תצוגה המתאימים להצגת קטלוגים, לפרסום כרטיסי ביקור, להצגת פרוספקטים וחוברות ומעמדים שאליהם אפשר להכניס דף פרסום, מחירים, שעות פתיחה וכדומה.

כיצד בוחרים מעמדים לחנות?

מתוך המגוון הרחב של מעמדי תצוגה המוצעים על ידי החברות המתמחות, חשוב לבחור באלו שיכולים להציג את המוצר שלכם בצורה המקצועית והנגישה ביותר ללקוח. המעמד צריך לתת מקום של כבוד למוצר, לאפשר לקונה להתקרב אליו ולסקור אותו. ניתן להיעזר בחברה מקצועית לעיצוב מעמדים בהתאמה אישית.

 

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: