איך למשוך לקוחות לחנות שלכם?

ישנו קשר ישיר בין עיצוב החנות והדרך שבה אנחנו מציגים את המוצרים בתוך החנות ובין חווית הקניה של הלקוח. בשלב הראשון, עיצוב מהוקצע ותצוגה מושכת לעין מושכים את הלקוחות לחנות. איך צריך לסדר את החנות כך שתאפשר ללקוח לפגוש את המוצר פנים מול פנים, להתאהב בו ולרכוש אותו? המומחים שלנו מספקים לכם כמה טיפים שימשכו לקוחות עד החנות ועד הקופה.

  • הקפידו להציב מתקני תצוגה איכותיים:

לא מדפים רעועים מעץ ישן, לא כונניות פלסטיק להרכבה עצמית ולא מדפים עמוסים וצפופים, חשוב להקדיש מחשבה ולתכנן את החנות באמצעות אביזרי תצוגה איכותיים, שמשקפים את המותג שלכם. האביזרים צריכים להיות עשויים מחומרים נייטרלים, שמאפשרים לכם להציג את המוצר בצורה הטובה ביותר שניתן – כמו לוחות פרספקס או עץ. הם צריכים להיות חזקים, עמידים ואסתטיים מאד.

  • התאימו את המתקן למוצר

אי אפשר להציג שמלה על מדף שדורש קיפול שלה, כי היא לעולם לא תמשוך כך את העין של הלקוחה הפוטנציאלית. אי אפשר להציג ספרים כשהם מוצבים בתוך קופסה פתוחה, כי אז הם לא מסודרים ונראים חסרי כבוד. חשוב להתאים את מתקני התצוגה למוצר שלכם – למשל תליית השמלה על וו שמספק תצוגה פרונטלית שלה, מעמדים להצגת ספרים וקטלוגים או קופסאות שקופות גדושות בממתקים.

  • אפשרו ללקוח לראות את המוצר מקרוב

מתקני תצוגה צריכים להיות נגישים. זה קשור לעיצוב פנים החנות לצד הבחירה במתקנים נכונים. כך למשל מתקנים גדולים ומסיבים שהלקוח לא מצליח להגיע אליהם כשיש עומס בחנות, לא יתאימו ולא יספקו את המבוקש. לעומת זאת חלוקה נכונה שמאפשרת זרימה בין מתקני התצוגה, כך שהלקוחות מגיעים הכי קרוב שאפשר לכל פריט, תקדם את מכירת המוצרים.

  • השקיעו בתצוגה בחלון הראווה

אם לחנות שלכם יש חלון ראווה, השקיעו בתצוגה. מקוריות, יצירתיות ובחירה נכונה של מוצרי מפתח תביא את הלקוח לעצור ליד החנות שלכם ולצפות על המוצרים. דרך חלון הראווה הלקוח רואה מה שקורה בתוך החנות ולכן חשוב שיהיה קשר אסתטי ומעוצב בין חלון הראווה ובין מתקני התצוגה בתוך החנות.

  • אל תעמיסו

השקעתם במתקנים או אביזרי תצוגה מעוצבים ומושקעים, אבל העמסתם עליהם את כל מה שיש לכם במלאי? לא נכון. עושר ויזואלי יכול ליצור בלבול אצל הלקוח ותחושה חנוקה ועמוסה. כתוצאה מכך הוא לא יצליח להתמקד במוצר אחד נחשק ויעזוב את החנות מבולבל ולא החלטתי.

  • החליפו את התצוגה באופן קבוע

לקוחות אוהבים לראות שהמותג שאליו הם נאמנים משתנה ומתפתח. זה בא לידי ביטוי בדרך שבה אנחנו מעצבים את החנויות שלנו. השקיעו במתקנים ואביזרי תצוגה שקל לשנות את מיקומם ואפשר להתאים אותם בכל פעם מחדש למוצר. דאגו להחליף את הקולקציה או את סידור המוצרים באופן קבוע, כך שהלקוח תמיד ימצא בחנות התרחשות חדשה ומסקרנת.

 

 

 

 

 

    שם (חובה):

    טלפון (חובה):

    כתובת דוא"ל:

    הערות: